MariaLicious

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 16:19


  

Tredje bild är dom..

Ja va ser man på första sidan på msn.se igen... Jo Jeanette (Daniels syster)...HeHe hon är nog lite av en kändis ändå Skrattande

Men denna gång va hon inte ensam på bilden.. utan Robin (hennes kille) är oxå med... HeHe blir rena kändis paret det där.. i alla fall om det fortsätter såhär.. Tungan ute

Näää men coolt att hon va med igen... är ju från den där min outfitsida igen... är ju tydligen Elin Kling som väljer ut sina favoriter.. tror jag i alla fall...

HeHe coolt är det i alla fall

Av Maria - 4 november 2009 13:16

Näää fastnade på facebook tidigare.. skulle bara in och kolla ett foto som jag blitt taggad på.. men jag blev kvar där HeHe..

Och nu sitter jag här... hum man kan ju undra om jag bor vid datorn...  Nää ska väl ta och resa mig snart och hoppa in i duschen i alla fall..


Daniel måla världens finaste tavlor igår... en på Nova och en på Busan... sååå najs.. ni ska få se dem sen när de är helt klara...!! Wow vilken talang till man jag har.. HeHe.. nää men allvarligt han är skit duktig på allt sånt där..Kyss

Ska ha dem i nya lägenheten... blir antingen sovrummet eller hallen..

Jaja ... nu ska jag hoppa in i den där duschen då... Hörs*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards