MariaLicious

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Maria - 7 november 2009 22:49

  

Ja glöm inte att ni kan beställa snygga canvas porträtt hos mig... =)

Bara slänga in en beställning till min mail kakan_082@hotmail.com ..(där diskuterar vi pris och strl.)

Passa på nu ... är ju snart jul och detta är ju verkligen en perfekt julklapp!!

Här nedan kan ni se orginal bilder till tavlorna...  Likt va?!

  










  

Av Maria - 7 november 2009 22:40

  

HeHe godis kan ju inte va gratis jämnt liksom... man måste ju få jobba lite för det ibland..!

Så band fast dem i en krok i taget så fick de kämpa och tänka lite hur de skulle göra för att få ner toarullen med godis...

Busan är ju grymt smart på det där och fick ju ner sin på en gång medans Nova fick kämpa lite ... men när hon väl fick ner den va hon ju tyvärr inte den smartaste utan i ren iver så sväljer hon hela rullen... Gahhh men som tur är så är det ju bara papper, så ska väl komma ut den normala vägen... får jag hoppas Förvånad

Ja så går det när man har en "pundig" hund... HeHe...

Av Maria - 7 november 2009 18:08

Ja äntligen har jag fått min oboy... har ju vart grymt sugen på det hur länge som helst men

har hela tiden glömt köpa ...
Men nu har jag äntligen ett paket hemma och nu ska det bli ett glas till travet... Tungan ute

Gött i gött gött

  

Av Maria - 7 november 2009 17:09

HeHe jag man kan ju alltid drömma i alla fall.. näää men allvarligt skulle va fint om man vinner på V75 idag... va ett bra tag sen det blev nå vinst så tycker verkligen att det är dax nu...


Ikväll ska jag och älsklingen göra varma mackor i ugn och mysa framför TV.en till de två sista Johan Falk filmerna.. Oh hoppas de är lika bra som de andra... !

Ska bli gött och mysigt... är ju verkligen filmväder idag... så grått och blött ute.. och då ska man ju bara ligga och mysa under en filt och spana på en bra film..


Nu ska jag ta och dammsuga och diska upp den lilla disken innan den hinner bli stor som ett berg.. för det går fort när den väl börjar växa här hemma... HeHe...

Jaja .. over and out

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards