MariaLicious

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 21:34

  

Finn ett fel... =)

HaHa hitta ett glass recept bak på jucie paketet... men jag börja klia mig i huvudet när

 jag såg en av ingrediens.. nämligen 6 dl salt...

Hallå är inte det hälso farligt ...??? HaHa...

Ja inte skulle jag äta den goda livsfarliga glass i alla fall.. *asg*

Av Maria - 9 november 2009 20:43

Japp då har jag målat bokstäverna och så här blev

det... + att ungefär sådär ska det sitta på väggen i nya lägenheten... =)

Fint va... *ler*

  

Av Maria - 9 november 2009 15:47

en sväng idag... jag skulle till vuc och kolla med utbildningar.. och det blev lite annat än va jag tänkte så får se vad det blir för plugg..

De va i alla fall jätte trevliga och hjälpsamma där..!


Sen vart det macka på subway så klart... blev en kyckling för mig och köttbulle för Daniel... shit va gott det är men jisses så kladdigt... så pinsamt att äta där när man typ har sås i hela ansiktet... Liksom ba hallå vart har ni duschen sen när man är klar..!!

Sen vart det lite kreativ shopping... Daniel köpte lite små grejer och jag köpte lite träbostäver... va jag ska göra med dem får ni se sen när det är klart... Kommer nog bli najs i alla fall..


Så näää ska väl sätta i gång och måle nu då.. HeHe... Hörs*

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards