MariaLicious

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Maria - 16 november 2009 14:57

Ojoj va jag har fixat idag... tvättat, damsugit och torkat alla golv... och nu sitter jag och avnjuter ett glas oboy för sen ska jag ge mig på disken... Jisses håller jag på och blir sjuk eller nåt... HaHa..

Men gött och få det rent på golvena... för Nova smutsar verkligen ner efter hon har vart ute... hon är ju stor liksom.. och sen löper hon nu så då blir det ju extra vidrigt..  så nu är allt smuts och bloddropperi borta från golvena i alla fall.. !!


Oh va jag längtar tills vi ska flytta.. ska bli så skoj att få börja om på nytt .. fixa och dona som man vill ha det.. ohhh ska bli sååå najs... =) ska göra det så himla snyggt i nya lägenheten så folk bara dör av avund när de kommer och hälsar på HaHa... får se hur bra jag lyckas..!!

Näää nu ska jag ta tag i den där disken då... guuu ska bli sååå skönt och få diskmaskin sen... aldrig mer behöva diska...Gahhh vilket lyx*

Av Maria - 16 november 2009 10:34

Jo har tvättstugan... oh det är så man känner för att göra en bakåtvolt så roligt är det...!!

Gahhh är as trött... va nämligen upp halv sex och hämta Busan... hennes husse börja jobba då så va bara att ta henne...och efter det gick det ju inte så bra att sova... Daniel snarka för högt tex...!!

Och jag va bara tvungen att tvätta idag ...jag hade och har så mycket tvätt att maskinerna blir fulla vad man än stoppar i.. och då är det tametusan kris HeHe...

Så får väl lunket härda ut och ta en tupplur efter det så kallade helvetet är klart...

Näää back to the tvätt nu då... avundsjuk på alla er som sover Rynkar på näsan

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards