MariaLicious

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 23:47

Japp nu blir det sängen med ett glas oboy och kollegeblock i högst hugg... ska nämligen skriva klart brevet till min vän så jag kan posta det imorn..!!

Ska upp tidigt och tippa imorn... tänkt vinna storvinsten så bara hålla tummarna tills de blir blåa HeHe... så får se om det blir nån film innan det är dax och stänga de blå...

Men jag är ju inte riktigt trött än så kan mycke väl bli en film.. får se vad Daniel säger..


Så godnatt vänner där ute...


Av Maria - 13 november 2009 21:31

  

Tänkte jag skulle testa den här idag.. är ju nå nytt tydligen..

Men va ingen höjdare... så blir inge mer köp av den i alla fall... Obestämd

Av Maria - 13 november 2009 20:56

Nova gjorde en egen tolkning av Toves bidrag i Idol..

  

Av Maria - 13 november 2009 18:12

Inte gjort nå särskildt idag.. mer än vart till affärn och handlat lite... Köpte ett nummer av hem ljuva hem.. kan va bra att få lite tips nu tills man ska flytta och göra om där i nya hemmet!!

Busan är hos sin husse denna helg så det blev verkligen tomt här hemma.. har ju liksom haft henne nu i tre veckors tid... (för hennes husse har jobbat)..så snacka om att det blev tomt... Tur man har Nova kvar här hemma..!!


Idag är det ju så klart idol men känns inte skoj och se... Rabih är ju ute så va ska man nu spana på... trist men men.. Blir väl att man kollar på det ändå med ett halvt öga eller nåt.. HeHe

Nää nu ska jag bläddra lite i hem ljuva hem och se om man kan få nå insperation...

  

Av Maria - 13 november 2009 01:28

Nu blir det sängen.. men inte riktigt sova på en gång.. Daniel och jag ska nämligen kolla på filmen Tillsammans.. vi hyrde den på cdon...

Den är så bra så vi ville se den igen... Älskar svenska filmer ibland...

Men men godnatt gott folk.. Flört

Av Maria - 13 november 2009 01:22

att shoppa upp mitt presentkort på Nelly... va ju värsta rean idag för alla medlemar... såg det först i Kyssars blogg.. men så hade jag även fått ett mail om inbjudan...

Men tyvärr va man väl lite för seg.. för två par skor jag gärna ville ha va ju så klart slut... men hitta massa annat fint.. + två julklappar till Daniel... Perfa jöööö!!

Så blev inte alls dyrt... hade ju liksom 300:- i presentkort... Ohhh älskar att shoppa när det blir sådär sjukt billigt..!!

Jaja detta blev det för mig... Gilla tshirten grymt mycket... strunt samma om jag inte har en mode blogg va ju grym så jag kunde inte låta bli HiHi...

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards