MariaLicious

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Maria - 15 november 2009 23:11

  

Vart det nån mer som såg första avsnittet av paradise hotel på 6:an...?!

Herre gu vilket pogram... är ju bara sex sex och alkhol och en massa intriger... Och den ena är blåstare än den andra... jag fattar inte hur man kan ställa upp i ett sånt där pogram..HaHa...

Snacka om att göra bort sig för all framtid!!

Undra om det är nå att se.. känner att jag bara blir irriterad på att folk är så pundig...  men känner jag mig rätt kommer jag säkert kolla av ren nyfikenhet... HeHe man kan ju liksom inte låta bli heller..!!

Jaja jag säger då det....Cool

Av Maria - 15 november 2009 19:22

Gillar denna.. =)


Av Maria - 15 november 2009 15:13

Ja idag har jag bara legat i sängen med Daniels laptop och kollat på gossipgirl avsnitt...kände att jag låg lite efter men nu är jag ifatt igen... HeHe...

Nu spanar jag på sveriges fulaste hem med Simon och Tomas... sååå jäkla bra!! De är så roliga med sina ärliga kommentarer... skönt pogram


Man har verkligen svårt att veta vad det är för en dag idag... för vanligtvis så brukar Daniel jobba på lördagar men denna heg blev det ändrat så han jobbar idag istället och då känns det helt upp och ner....Är ju söndag men för mig är det lördag... HeHe gött för jag gillar inte söndagar ändå...


Näää nu ska jag spana vidare ... hörs*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards