MariaLicious

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 21:51

Näää då ringde så klart en till tjej ikväll och ville komma och kolla på lägenheten... Gahhh jag som trodde att det äntligen va över... men näää dåååå..!!

Oh varför kunde inte alla bara höra av sig när de väl fick erbjudandet...!! *suck*....

Men i alla fall imorn ska det väl va den sista i alla fall.. bara tok hålla tummarna nu då..!!

Ja och den där tjejen som inte dök upp idag hörde ju av sig ikväll.. och skyllde på sjuka ungar.. man hallå liksom kan man inte höra av sig och säga det då... näää ska jag behöva sitta där och vänta som ett fån liksom..

Men i alla fall hon fråga om hon fick komma imorn eller på onsdag.. men nu sa jag nej eftersom jag redan gett henne två chanser... och liksom är man intresserad av lägenheten så ser man väl till att komma de två ggr man får en tid liksom..!!

Näää så det får allt va... lite måste man ju få säga ifrån liksom..Rynkar på näsan

Av Maria - 2 november 2009 21:46

  

Ja min lilla älskling har blitt biten idag... Gråter

Som tur så är det inte så stort eller djupt så det behövs inte sys... får bara hålla koll på det och tvätta det ofta..!

Va Nova som högg henne... de hade nämligen fått varsin tuggis och så skulle Busan närma sig ett annat tuggis som låg fritt på golvet och då från ingenstans flyger Nova på henne och biter henne rätt över ryggen... Fy f*n jävla hund alltså...

Så har Nova aldrig bettet sig... nog för att de har slagits förut men då har de endast bitit varandra som en markeringen..men  detta måste ju ha vart riktigt hårt eftersom det gick hål...

Ush hemskt sånt där.. såg bara hur pengarna flög framför ögonen när jag fick syn på att hon va skadad... men tur i oturen så vart det ju inte större en typ 1 cm.... Guuuu min lilla limpa då...!!

Jag bara hålla tummarna att det inte blir nån infektion i det där bara... Förvånad

Av Maria - 2 november 2009 13:40

Japp då var det klart med visningarna då... skööönt.. Två av tre kom idag... va en tjej som skulle komma och titta men hon dök aldrig upp och hörde inte av sig heller... sååå irriterande och grymt dålig stil..!!

Så ja hon kan ju glömma att få komma senare.. för nu får det va slut med visningarna..!!


Nu ska jag bara ta det lugnt... vi funderar på att spana på en film... kanske ska kolla på den där skräckisen som alla snackar om... HeHe om Daniel vågar... Flört

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards