MariaLicious

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria - 10 november 2009 20:16

Kollar ni nåt på de?... jag tycker det är rätt bra och brukar oftast kolla tycker det är skoj och se hur folk har det hemma och va det väljer att göra för god mat..

Men i alllafall idag va det en Filipinsk kvinna som lagade mat... och då var det extra intressant att se eftersom Daniel är ju halv filipin... så intressant att se vad det finns för speciella rätter just från filipinerna...

Och det hon lagade såg verkligen jätte gott ut... så när Daniels mamma ringde efter pogrammet så sa vi att hon får göra det nån gång...

Hon är grym på att laga mat.. och det blir alltid jätte gott.. och jag har ju ätit några grejer som är typsikt filipinsk som hon brukar göra och det har verkligen vart super gott..

Så ska bli spännande och få smaka på mer ... så hoppas hon bjuder oss på det nån dag.. Tungan ute


Nej nu ska jag duscha...



Av Maria - 10 november 2009 10:53

... plus att jag är grymt sugen på oboy... men det finns ju nada mjölk hemma *storgråter*..

Ush känner mig svullen som en gris oxå.. så idag är det verkligen ingen happy dag direkt.. men jag slapp i alla fall ta ut hundarna imorse..

Det gjorde Daniel... men är ju fler promenader kvar så klart och de blir ju mina... ohhhh va roligt NOT..


Ja detta medelande blev ju verkligen insperierande och happy... HaHa... men skitsamma.. ibland får man f*n gnälla lite eller?!... tänk på att jag är svullen(ush äckligt ord va...kom på det nu är ju riktigt vidrigt ord föresten..svullen.. ush) och sugen på oboy inget lätt liv jag lever inte... ;)

Jaja vi ses*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards