MariaLicious

Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 18 maj 2009 18:28

Meee today..

Jeans: Only

T-shirt: Ellos

Sjal: Ellos

Av Maria - 17 maj 2009 23:17

det faktiskt vart den bästa söndagen på länge.... Har nämligen hittat en distans utbilning med det jag älskar mest av allt.... HUNDAR.... Guu äntligen kanske  jag får jobba med det jag drömmt om hela livet...

Va nämligen en vanlig utbildning.... sån man tar csn lån och allt.. inget sånt där betala 15000:- osv.... Wow alltså.. F*n va glad jag är... =)

Tyvärr hade ju sök datum ett gått ut men vadå man kan ju testa söka endå och kommer man inte in nu så är det ju bara att satsa till nästa vår..!!

Hitta även en liten kurs i stockholm som jag och mamma ska gå... !!!

F*n va roligt det är när saker äntligen går vägen.... HiHi...  Nu är det verkligen min tur... HeHe... min tur att få det jag vill ha... =)

Så imorn ska jag och Daniel till hans skola och skriva ut lite ansökningar ...sen är det bara att hålla tummarna...!!

Nej nu blir det film i sängen... måste ju fira lite... HeHe

Av Maria - 17 maj 2009 11:19

fast jag bara sovit några timmar *gäsp*... Tror jag somna vid fem eller nåt igår...

Men hundarna väckte mig för en halvtimme sen så va bara att pallra sig ut... och bra va det för såg att robinsson reprisen är nu halv tolv... och det kan man ju inte missa...!! Måste ju se vem som åkte ut... =)

Sen efter det kanske jag snozzar en stund till HiHi....  Fint väder är det idag i alla fall.. så kanske blir lite solning på balkan om solen håller sig framme hela dan..!

Av Maria - 17 maj 2009 00:53

och Norge vann... va ju inte helt oväntat som sagt...!! Men visst låten är väl okej... men tror nog man kan tröttna på den rätt snabbt... och jag fattar inte att så många tycker han är såååå sööööt och såååå snygg... Hallå dax och fixa nya brillor va..?!

Men jag hade gärna sett att det gått bättre för både Finland och Rumänien... =/

Sverige förstod jag att det skulle gå dåligt för... fattar inte varför folk rösta fram att den skulle representer Sverige.... Gahhh katastrof...

Gillar ju faktiskt egentligen inte ens att spana på melodifestivalen men endå sitter man där varje år som en plikt trogen svensk HeHe... är väl lite av en traditon att följa skulle jag tro...och traditioner går ju inte att bryta heller... ;)

Sååå tyckte ni rätt låt vann..??...

Eller hade ni någon annan favorit..?

Av Maria - 16 maj 2009 02:11

för sängen nu *gäsp*... fastnade nämligen på king ... HeHe man kan ju inte bara sluta spela när det går bra!!

Men i alla fall... nu är jag trött... har i alla fall betalt några räkningar.. skönt blev man av med dem..


Föresten kollade nyss tv tablån för imorn och fick se att massa krockar... Hallå hur har de planerat detta... Robinsson kl 20:00 och sen melodifestivalen redan 21:00 ..liksom HALLÅ då har ju inte Robinsson slut än... Gahhh vilket problem jag har va...?!

Ja så vilket ska man missa lite på då... =/  *morr* så här gör de alltid... när det är nåt man vill se på TV då sätter de allt bra på flera olika kanaler och ungefär samma tid .. och när det inte finns nåt man måste se ja då är det inte ett skit att spana på *suck*..... Kan de inte ta och byta ut den där personen som sitter och planera TV tablån... han/hon gör inte sånt bra jobb =/

Äh godnatt nu... ;)

Av Maria - 16 maj 2009 00:36

på naglarna nu ett tag och kände att det behövdes lite färg igen...

Så fick bli denna från H&M... Lite för skrikig för min smak men kan nog funka i sommar med brännan som man förhoppningsvis får... HeHe

Av Maria - 15 maj 2009 16:15

 Hundarna spanar efter fisk.. ;)

hemma igen då från en rask promenad på 5km... ojoj det känns HeHe..Snacka om att man behöver motionera mer...!!

Men guuu så skönt det va... och hundarna hade så kul...

Nova fick springa lös igen och sköte sig jätte bra ... men Busan fick springa i sitt långkoppel... men hon va duktig hon med =) Så duktiga tjejer man har...!!

Tog en bild på Busan vid samma ställe som jag tog på Nova sist... sååå fint!! Sååå fina färger... =)

Av Maria - 15 maj 2009 12:12

lite motion igen då.... ska snart dra iväg till björnön och gå 5 km igen ... och denna gång följer även Busan med... hoppas bara hon sköter sig lika bra som Nova gjorde sist... Då blir ju liksom promenaden mycket roligare om man slipper bli irreterad på en "galen" hund... HeHe


Dax och fixa sig nu... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards