MariaLicious

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Maria - 29 maj 2009 22:48

ja va annat kan man säga... fick nämligen detta av honom när jag kom hem idag efter hundbesöket...

Sååå gulligt av honom... nu kan jag fortsätta göra ännu mer armband...!!

Tack min älskling.... *puss*...

Underbar han kan va ibland HiHi... älskar att bli överaskad sådär... då känner man att man är lite speciell för honom.. ;)


Så imorn ska här göras armband igen... *skojsigt*....

Av Maria - 29 maj 2009 18:36

spaneri för hela slanten HeHe.... min mamma är ju på jakt efter en chihuahua... men så hitta vi en ny ras igår som är rätt lik chihuahua... och jag kan ju säga att både hon och jag blev helt frälsta av den där ... såååå söt..!!

Är en Russkiey-Toy (eller hur det nu stavas)... så vi drog och titta på en sån valp idag.. oh shit va söt den va... den va ju inte större än två äpplen typ... såååå söt... och jag föll ju för den på en gång... skulle jag ha haft pengarna så hade den vart hemma hos mig nu *ler*... men vi får se hur min mamma gör.. hon är inte riktigt säker än.. för det handlar ju om rätt mycket pengar så gäller ju att tänka sig noga för liksom!!....

Men får hoppas hon köper den .. för den va för såååååå för att kunna låta bli HeHe... och verkar vara en sån underbar ras dessutom...!!

Av Maria - 29 maj 2009 18:32

så jag gjorde två armband till igår... de hade ju lika gärna kunnat vart ett enda stort men jag valde att göra två... HeHe...

Shit va skoj det är .. och det går ju så fort...!!

Så här blev i alla fall resultatet... rätt nöjd.. =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards