MariaLicious

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Maria - 12 maj 2009 18:46

blev det "langos"... HeHe... Är ju våffelsmet men smaka faktiskt som langos när man hade de rätta grejerna på.. !!

Värt att testa för alla langos älskare där ute... =)

*Våffelmix

*Räkor     

*Riven ost

   *Svart kaviar

       *Tärnad rödlök

*Gräddfil  



Av Maria - 12 maj 2009 14:24

det vart ingen motionscykel.. Daniel ringde tio minuter försent.. så den va ju så klart såld... f*n oxå..!!!

Så får se hur det ska gå med min träning... blir väl så att man svälter sig själv i en månad eller nåt...

Gahhhh varför ska allt fett fastna på en för...?? tar jag en liten chokladbit så vips så syns det på vågen och när man ska sätta på sig jeansen igen..!!!


Oh va skönt det vore om man slapp tänka på hur man såg ut och sånt... sluta noja sig över minsta lilla...  Guuu hur gör alla andra som trivs med sig själva...?! Undrar verkligen hur det känns... för så länge jag kan minnas har jag alltid hatat mig själv om hur jag sett ut och så... Sååååå drygt!!

Nääää jag vägrar att ha någon "muffinskant" denna sommaren!!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards