MariaLicious

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Maria - 9 maj 2009 18:48

va den första jag dödade här hemma då.... ush ush fan va äckliga de är... pratar naturligtvis om de vidriga FÄSTINGARNA.... Ush varför finns de äckliga djuren för...??? liksom de fyller ju ingen som helst funktion där ute i naturen...utan bara suger blod och sprider smittor/sjukdomar...!!

Såg nämligen att det kröp nå svart djur på mina byxor.. tyckte att det va en myra men sen skulle jag försöka klämma ihjäl den och när jag märkte att det inte gick förstod jag att det va en fästing.... ush... måste ha kommit från Nova eftersom hon låg vid mina fötter så gissa om att jag skynda mig att slänga på henne ett fästingshalsband...

Får hoppas det hjälper lite i alla fall... för inte vill jag se nå mer fästingar krypa på mina ben inte... =/



Av Maria - 9 maj 2009 18:44

med sin nya leksak...råttan från ikea... HeHe kan det bli en favorit kanske..?!

Söööööt är hon i alla fall ...

Av Maria - 9 maj 2009 14:21

hemma igen då... blev lite spring på loppisar oxå... HeHe...

Hittade inget på ikea så blev bara två korvar med bröd som frukost *ler*... gillar verkligen deras korv med bröd... både god och billig kan det bli bättre!


Men hitta i alla fall dessa fyns på loppis... =)

Kruka som ser ut som ett stövelpar 10:-

Kryddställ helt nytt dessutom 15:-

Leksak (ska användas till hundarna...lite hjärngympa) 15:-

Av Maria - 9 maj 2009 14:18

Lilla jag idag... =)

Jacka: ellos

Jeans: only

Skärp: gina tricot

T-shirt: gina tricot

Väska: Åhlens

Av Maria - 9 maj 2009 11:59

en stormig lördag som denna... för ja stormar är ju verkligen nåt det gör där ute *brr*

Ska ta och fixa mig och sen ska jag och Daniel dra iväg till hälla... spana på ikea och sånt där... blir najs...

Så in på toan och fixeli fix nu... men hörs... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards