MariaLicious

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Maria - 19 maj 2009 23:23

roligt det va...hitta en sida(eller såg den i Ellies blogg) där man kan göra egna dogtags och pins där... HiHi så jag satte ju i gång och gjorde två dogtags på en gång... och de blev riktigt snygga.. tyvärr kan jag ej visa dem än... ;) Men det kommer..!!

Riktigt skoj va det att få designa lite grann.. ska nog göra fler sedan...


Nej nu blir det film i sängen... Tror det blir disneys Robin Hood.. *godnatt*


Ps... Här är sidan om ni oxå känner för att designa lite HiHi

Av Maria - 19 maj 2009 17:59

Brandy- right here

Sjukt bra låt.... =) Love it*

Av Maria - 19 maj 2009 17:45

5km powerwalk på björnön idag med... såååå skönt..!! Vi lyckades även pricka in när det va som finast väder oxå... för när vi va klara och skulle åka hem då bara öppnades sig skyn och det ösregna...  snacka om tur va... HeHe

Nova va ju så klart med... och va hon gillar att springa lös.. och hon är ju sååå duktig kommer direkt osv... *Stolt matte igen*

Så idag har man fått träning vill jag lova... funderar även på att cykla lite ikväll... HeHe får se om benen pallar bara... !

Nej nu ska jag dra iväg till affärn och köpa toapapper... såg nyss att vi är inne på sista rullen... så bäst att dra och köpa nu innan man sitter där på toa och bara har pappersrullen i handen... inte skoj inte!!!

Av Maria - 19 maj 2009 17:41

nya små vänner när vi tog en cheeseburgare i bilen utanför Mc Donalds.. HeHe...

Sjukt va tamma de va... *ler*...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards