MariaLicious

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Maria - 5 maj 2009 22:24

här hemma nu... Daniel är nämligen hos sig själv ,han och en kompis håller på och gör musik...

Nu ska tydligen kompisen sova över där oxå... hum trodde inte man gjorde sånt längre... (när man är vuxen)... men men... så får se när Daniel kommer hit... =/ Hoppas jag slipper sova själv i alla fall... för det hatar jag!!


Ska kanske kolla på sex and the city boxen.. finns ju inget att se på TV... och sex and the city kan man ju aldrig se för mycket HiHi... love it =)


Av Maria - 5 maj 2009 19:36

gå lite vilt till även fast man älskar varann HeHe...

Men det är väl det som kallas tuff kärlek =)

Av Maria - 5 maj 2009 18:20

att testa den här nya magnum glassen... Och den va då inte värd 22:- herre gu trodde den skulle va som en dröm men ike sa nicke, den va snarare som en mardröm HeHe eller så illa va det ju inte *ler*.. och sen va den väldigt  liten oxå...!

En liten besvikelse med andra ord..!!

Av Maria - 5 maj 2009 00:01

shopping idag efter hundträningen..

Va först på loppis med mamma och där va det halva priset på allt... så jag fyndade två spel... Endast 30:- spänn för bägge... det kallar jag fynd HeHe...

Sen drog jag ner på stan en snabbis för jag skulle posta en grej... så där hitta jag lite fynd till hemmet på lagerhouse... blev sååå najs så här i vardagsrummet... ;)

Hitta även en tröj/jacka på gina för 49:- spänn hade kostat 299:- sådär fynda jag oxå... Kan va bra att dra på sig i sommar om det är lite halv kyligt... HeHe...

Bra gött när man gör fynd... Love it...!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards