MariaLicious

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Maria - 23 maj 2009 14:28

När jag ladda upp nya bilder från igår fick jag se nåt på mig själv.. nämligen

alla dessa rynkor.. Hallå hur gammal har jag blitt på ett år...?!

Så jag började kolla på äldre kort och gemförd och ja visst... nog f*n ser

jag ut att va över 25 nu... Gahhh nu börjar det verkligen

synas... fatta nästa år kanske man åldrats fem år till... ser man väl ut som

35 åring *asg*....

Så va tycker ni är det nån skillnad?!..Har jag åldrats?!

Av Maria - 23 maj 2009 14:23

slänga upp nå bilder eller berätta va jag skulle göra igår... så får bli idag HeHe...

Vart ju lite party igår... jag och Daniel va hem till macke och drack lite... va rätt soft... men sluta med att Daniel blev för full så det va bara att ta taxi hem... amatör amatör säger jag bara =)

Det enda som va lite tråkigt va att vädret sög och att det inte va fler där... skulle vart skoj och träffat lite nytt folk!! Men men blir väl fler ggr... vi planera i alla fall fest till midsommar så det ska bli gött!!

Så ...så här såg lilla jag ut igår... Lite ego pics... HeHe

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards