MariaLicious

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Maria - 6 maj 2009 23:54

mamma hela dan typ... HeHe... blev en sväng till loppis idag med... fyndade två grejer för 5:- spänn inte dåligt det inte... (en kruka och ett ljusfat alltid bra att ha)...

Sen va vi även till ikea och där hade de sex pack glas för 19:- spänn så blev så klart sådana med .. HeHe ..jag som har såååååå lite glas NOT... men va då dessa va ju lite mera fin glas (med svarta mönster på).. *ler*

Jaja... lite shopping är alltid bra för själen ;)


Imorn funderar jag på att dra ut i skogen och spåra med Nova... får se om hon fixar det lika bra som hon gjorde förra gången... och gillar hon det imorn med då ska jag börja köra på allvar...och kanske även med Busan... tror hon skulle va ännu snabbare och duktigare än Nova... för Busan har så grymt lätt för att lära sig nya saker... HeHe duktiga brudar jag har ...!!


Av Maria - 6 maj 2009 12:49

 

Och så här ser jag ut idag...

Tröja/jacka gina tricot

Linne gina tricot

Jeans only

Ps... sjukt skruvad armställning jag fick på det där kortet *asg*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards