MariaLicious

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Maria - 18 maj 2009 23:43

Akon- Beutiful

Jag bara älskar denna låt.... sååååå sjukt bra och kommer tok spelas

hemma hos mig hela sommaren....

Love Akon ... han gör alltid sååå bra låtar... och han är ju rätt sexig med

måste jag säga HeHe... är nå speciellt med han ;)

Av Maria - 18 maj 2009 22:07

Jag kom och tänka på det när jag nyss läste i en tjejs blogg... Hon är ju typiskt en sån tjej som skriver mycket skit i sin blogg bara för att provecera och hon erkänner även det...  Enda anledning hon gör detta är för att få mer läsare och mer pengar...som hon själv erkänner...

Men är det verkligen så smart..???!!!  Att skriva massa skit som man sedan inte kan stå för när man blitt vuxen för ja det är ju nåt alla dessa tjejer/killar verkligen inte är som håller på med sånt här skit...!!

Provecerar om våldtäkter, hundar,barn, unga mammor, sjukdomar osv... Sååå sjukt omoget... skriv istället om nå vettigt och nåt som ni kan stå för!!

Man kan ju faktiskt få en massa läsare utan att bette sig som en f*tta i bloggvärlden!!!

Så väx upp och gör nåt vettigt i bloggen istället!!!


Av Maria - 18 maj 2009 18:42

dagens gemensamma köp... =)

Tadddaaaaa en motionscykel...

 *Äntligen*... Nu kan jag försöka jobba bort det där fettet som tycks ha fastnat rätt stadigt på min kropp... (som även syns på kortet)

Japp dax för träning nu...nu ska kilona rasa...   ;)

Av Maria - 18 maj 2009 18:30

va det klart då ... sista augusti ska jag och mamma på hunduppfödningskurs i stockholm... =) F*n va skoj...!!

Sen har jag även skrivit ut alla papper till hundutbildningen som jag ska söka till.... *hoppas hoppas* man kommer in..!! Vore såååå perfa.


Sen har jag och Daniel vart till polisen och fixat nytt pass till han... och självklart passa jag på och ta en liten runda på stan och se om man kunde hitta nå fynd och visst kunde man det... HeHe... grå mjukisbyxor för 49:- på gina tricot.... =) Alltid bra att ha...och roligt när man kan fynda nåt man behöver..!!


Nej nu ska jag ta och träna lite här hemma... HiHi.. ska strax och visa vad vi har införskaffat oss här hemma... *ler*

Av Maria - 18 maj 2009 18:28

Meee today..

Jeans: Only

T-shirt: Ellos

Sjal: Ellos

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards