MariaLicious

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Maria - 11 maj 2009 23:32

mycket gjort idag inte... mer en massa tjaffs med D... blir så trött på hur han tänker ibland.. får se hur länge jag orkar ha det här med delad vårdnad med Busan... Han tar ju liksom inte sitt ansvar *suck*


Ush nu är jag bra trött funderar på att gå och lägga mig....kanske spana på en film om jag orkar... *godnatt*

Av Maria - 11 maj 2009 11:34

lite allmänt grå idag... funderar på att krypa ner under täcket och bläddra i nya veckorevyn som nyss damp ner i min brevlåda... inte helt fel eller hur?!


Får se vad jag hittar på idag... funderar på om jag ska köra i gång med powerwalk idag... HeHe... kanske tar en sväng med Nova sen när D har vart och hämtat Busan...

Måste ju börja kommai form... Hallå bikinisäsongen är ju snart här Gahhh... kommer aldrig våga visa mig på stranden som jag ser ut nu... så nu gäller det att köra i gång med hårdhandskarna.. inge mer dricka,chips och godis i veckorna..

Och imorn ska jag och Daniel kanske köpa en motionscykel om det finns kvar *hoppas hoppas*... vore så bra att ha här hemma... kan man liksom sitta och träna samtidigt som man spanar på sina favo pogram på TV... HeHe... det är va jag kallar förena nytta med nöje =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards