MariaLicious

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Maria - 13 maj 2009 16:26

hem från en promenad på 5 km... guuu va skönt det va.. =)

Sista biten sprang jag faktiskt HeHe inte dåligt det inte... Så nu har man nog fått motion för denna vecka eller ja dag i alla fall...

Nova va ju så klart med... oh va roligt hon tyckte det va , för hon fick ju nämligen springa lite lös i björnö spåret...!! Så duktig så.. *stolt matte*

Här är våran lilla utflykt.... (började med en liten hamburagre på max och avslutades med en hälsning på rådjuren.. HeHe..)

Av Maria - 13 maj 2009 16:22

***** 0 av 5 stjärnor

Såg denna igår.. eller såg och såg kolla väl 20 minuter sen

stängde jag av ... Hallå vem har fått gjort en sån

här kass film..Ska ju va en komedi..men nääää..

Va ju bara bara en massa småklipp liksom...och ja hela filmen va sååå...

Så vill ni se nå tråkigt så se denna HeHe

Av Maria - 13 maj 2009 16:07

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här för någon dag sen... oh gu va bra den va..!!

Verkligen en film jag rekomenderar... lite drama/thriller.

Handlar om en familj som fölorar sin son i trafikolycka... mer kan jag nog tyvärr inte berätta...  =)

Men se den... helt klart sevärd, med bra skådisar.

Av Maria - 13 maj 2009 00:03

igen då... men blir troligtvis en film innan för jag är inte särskildt trött än..

Annars har dagen vart rätt trist... haft en sjuk pms dag(så där irreterad och arg på allt och alla)...  =/

Får hoppas på en bättre dag imorn..


Jo föresten glömde ju berätta att jag va och köpte ett halti till Nova idag... (inget hjälper ...provat allt för att få henna att sluta dra i kopplet) och det funkar faktiskt riktigt bra... känner att man får mera kontakt med henne nu och på så sätt kan jobba mera med henne ... Men hoppas bara inte hon kommer på nå sätt att dra endå så att det inte bli obehagligt längre... *suck* det vore ju verkligen en mardröm ..

-va f*n gör jag då liksom?!

Men men bara tänka positivt nu... HeHe..

Näää godnatt med er nu... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards