MariaLicious

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Maria - 22 maj 2009 15:13

Agnes- Release me

Sjukt bra låt... snacka om att man blir party sugen.. =)

Och bilden i början på den böjda tjejen... sååå erotiskt...måste

fixa ett sånt kort när jag blitt lite smalare HiHi

Av Maria - 22 maj 2009 12:36

igår på mig till en myspace sida... och shit det blev riktigt schysst..!!

Tog den på min ballkong eftersom jag har en tegelstens sida där...blir schysst bakgrund liksom...!!

Sen gjorde Daniel om färgerna i photoshop så att det skulle passa musiken och inte se så söööt ut..!!

Och här är resultat... mycket snyggt om jag får säga det själv HeHe

Av Maria - 22 maj 2009 02:21

inte kommit i säng än.. fast jag är så trött så ögonlocken bara åker ner... Fastande ju så klart på king.com efter jag kollat på The Hills avsnitt... f*n va bra det avsnitt det va föresten, man fick sig några goda skratt HeHe... Love the hills... =)


Nej men nu har jag loggat ur (king.com) och nu ska jag försöka ta mig till sängen *gäsp*

Sov så gott alla där ute... *vinki vinki*

Av Maria - 22 maj 2009 00:08

och tråkig dag... därför det inte blitt nå blogginlägg heller.. har ju liksom inte haft nåt att berätta...!!

Det vi skulle ha gjort idag va att grilla hos Daniels föräldrar.. men blev inget tack vare att vädret va piss idag... trist.. så fick bli en finduslåda här hemma istället.. HaHa...


Snart helg då.. eller ja är ju egentligen fredag nu... får se om helgen kan bjuda på nå skoj... Är faktiskt lite festarsugen ...inte vanligt för att va mig inte... så kanske bäst att passa på när den andan faller in HeHe... Jaja vi får se... What happens ..happens.. =)

Nej nu ska jag spana på ett nytt avsnitt av The Hills...  *bye*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards