MariaLicious

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Maria - 25 maj 2009 21:40

Denna flaska är en riktig 10* poängare vill jag lova...=)

Hade ju kommit en ny sommarsmak med mango/kokosnöt...så va ju bara tvungen att köpa och testa den och jag kan ju säga så här att det är inget jag ångrar om man säger så..... såååå gott!!

Kommer lätt bli en sommarfavorit för mig...!!

Så gör som jag köp en liten flaska med himmelsk innehåll.. HeHe

Av Maria - 25 maj 2009 18:34

att träna lite... kom ju på en smarrt grej här nämligen att ställa ut motionscykeln på ballkongen och träna i solen... HeHe fiffigt va...?! Både nytta och nöje på samma gång inte dåligt det inte!...

Cykla faktiskt 5km...(+ att jag gick en långis med Nova innan) inte fy skam det inte... =)


Ush nu har jag inte många veckor på mig innan bikinin ska på alltså... fy vadå ångest... måste få bort mer fett!!!! Vägrar ligga på stranden som en strandad val i strl 45.... HaHa...

Men Men... nu är jag i alla fall nyduschad och nu tänkte jag faktiskt ta och äta nåt...(har inte ätit nå mat än *suck*).... får se vad det kan bli!...

Av Maria - 25 maj 2009 14:35

***** 2 av 5 stjärnor

Såg den här filmen för nån dag sen... kan väl säga att den va ja

speciell... nån blandning mellan lite mjukporr(och då menar jag väldigt lite och snällt..) och komedi...!

Är väl en helt okej film att ligga och slö kolla på en tråkig dag.

Men annars va det inte mycket att hurra för... HeHe

Av Maria - 25 maj 2009 14:31

sommarvädret ute... så idag ska det solas på balkis vill jag lova HeHe...

Måste ju börja jobba på brännan.. så man inte är för lik en iprentablett när man väl ligger där på stranden...!!


Novas tass ser bättre ut idag oxå... så man kan nog börja pusta ut... men men man ska aldrig va för säker!!.... Ush bara hoppas hon inte får nå mer problem med odjuren(fästingarna)... !!


Näää en promenix med Nova nu och sen blir det balkis för hela slanten..=)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards