MariaLicious

Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 17 augusti 2009 18:17

från festen i lördags.... HeHe bättre sent än aldrig liksom... men så blir det när man är för fuller och glömmer kameran... HaHa...

Enjoy

Av Maria - 17 augusti 2009 13:53

jag sa att jag med och tävlar hos Kan Dee om bästa outfit bilden... !!

HeHe jag kom med bland de 10 finalisterna... hur kul som helst...

Nu idag utses de tre vinnarna... bara hålla tummarna... Men jag är rätt glad att jag kom med bland de 10 bästa... så gör inte så mycket om jag inte vinner... Men jag tackar ju inte nej till en vinst heller om man säger så.. ;)

Nästan så man är lite nervös..så spännade jöö... HiHi...

Av Maria - 17 augusti 2009 13:49

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här igår kväll ... och den va riktigt bra.

Gillar ju de flesta Wallander filmerna... och denna ligger nog bland de bäst jag sett av wallander då så klart!!

Handlar om ja va ska man säga lite maffia stuk...Se den vetja

ni kommer inte bli besvikna... =)

Av Maria - 16 augusti 2009 22:58

det blev igår... HeHe... jag blev full som en jag vet inte vad... men hade skit skoj... HeHe det jag minns i alla fall...

Alla va super trevliga... så mycket skratt och tok blev det..

När jag vakna imorse så va jag fortfarande full fast med ett trasigt knä,bula i huvudet, en stuckad lilltå...och borttappad kamera...  HeHe men har ingen anning vad jag gjort....

Men kameran låg tydligen kvar på festen som tur va så denfår jag imorn...så får slänga upp lite bilder då....


Nu blir det film och lite chips i sängen... Hörs*

Av Maria - 15 augusti 2009 17:43

 

*Klänning H&M

*Halsband New yorker

*Armband svart  Ms Bijoux

* Armband guld H&M

*Ring guld H&M

*Ring svart H&M

Av Maria - 15 augusti 2009 14:49

kräftskiva hemma hos en kompis till Daniel... ska bli skoj..!!

Vi va ju så klart klantig och fixade kräfterna idag... så har lagt dem på snabbtinning nu... så får väl se om man får äta halvfrysta eller ej HaHa...

Själv har jag ju lite fobi för kräftor... så blev bara ett gäng frysta kräftstjärtar HiHi....lite lättare att skala och inte alls lika äckligt som hela det där djuret..


Är ju inte riktigt partysugen än.. men det kommer väl.. ska väl börja fixa mig och slänga på lite musik så kanske man kommer i stämning...


Sååå see ya ;)

Av Maria - 14 augusti 2009 23:59

hos Kan Dee om bästa oufit bild med hennes egen designade kläder...!!

Jag fick ju linnet idag fredag... och tävling är slut den 15.e så det vart snabba puckar här hemma..

Hitta ganska mycket grejer som jag kunde ha med i bilden... HeHe tur man är en sparare/samlare av små saker... !!

Och sen har jag ju en sån cool vägg på ballkongen som jag gillar... tycker kortet blir lite små coola mot den där väggen...

Bara hålla tummarna nu... *ler*


Jaja så här blev bilden i alla fall... (efter lite fix i photoshop då *fniss*..)

Av Maria - 14 augusti 2009 22:45

nagelfix... Ska nämligen på fest imorn så då gäller det att ha snygga fräsha naglar *ler*...

Så håller på och målar fingrar och tår nu... får bli svart igen...=) För svart passar till allt plus att jag nog kommer ha en svart klänning imorn..

Är så gött att få sånt här gjort dan innan så slipper man stressa med det imorn...!


Snart kommer killen hem från jobbet då ska han få hjälpa mig att fixa till en outfit bild som jag ska tävla med (fattar ju inte hur photoshop funkar Gahhh)... hoppas hoppas jag hinner och att den blir snygg... slänger nog upp den här sen så ni får se resultatet...


Sooo long... ;)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards