MariaLicious

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Maria - 31 augusti 2009 21:16

blogga igår...

Men va i alla fall på en liten kräftskiva med Daniels familj... va skoj och gott va det med för den delen fast jag åt inte så många kräftor...frossa på räkorna istället HiHi...

Ja det va vad som hände igår...


Idag har jag och älsklingen vart på en lägenhets visning...och det kändes helt ok... bra läge och den va billig... så vi ska helt klart va med i budgivningen... så nu gäller det att börja städa ur lägenheter här... hans ska säljas och min ska städas ren och sånt så man kan säga upp den...

Så nu blir det mycket att göra... men det känns både roligt och spännande... även lite skrämmande måste jag påstå... liksom för hur det ska bli och så...

Bara hålla tummarna nu för att allt går som man vill... *ler*


Ska kanske kika på en film eller nåt snart....men f*n känner mig lite små sugen på nåt *jobbig känsla*.... Ohhhhh !!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards