MariaLicious

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Maria - 18 augusti 2009 20:25

 

(Bild lånad från Millahs blogg) 

i... klart man inte kunde missa denna tävling...

Ett presentkort på 250:- hos roliga prylar...det kan man

ju bara inte missa att delta i...!!

Perfekt om man vill piffa upp hemmet med lite skojiga saker... finns saker för alla smaker och personligheter... Så verkligen ett present kort som alla kan ha nytta av!!

Så gör som jag tävla hos Millah så missar du inte chansen!!

Men skynda tävling är bara tills den 24 aug..!!


Av Maria - 18 augusti 2009 20:12

 

(Bild från Millahs blogg) 

va med och tävla hos Millah om detta du ser på bilden...

En massage olja och erotiks spel... Perfekta presenter till din partner

eller varför inte till nån som fyller år och man vill ge nå busigt.. HeHe

Så gör som jag gå in på Millahs blogg och läs om hur just du tävlar om detta paket... Tävling avslutas 25 aug så skynda SKYNDA...=)


Av Maria - 18 augusti 2009 20:05

jag minsan vart idag... HeHe... diskat,lagat mat, dammsugit hallen och handlat... Inte illa va.. HaHa..

Ja någon måste ju se till att göra alla "måsten"... och den personen är väl jag antar jag...


Bara boring på TV.en funderar på om jag ska kika på en film... 


Av Maria - 18 augusti 2009 13:22

jag känner mig idag... riktigt bläää...!!

För mycket oro/stress i kroppen är verkligen inte bra och det är ju nåt jag verkligen känner nu....

Vet inte va jag ska ta mig till allt känns bara kaos just nu...  =/

Oh om man ändå kunde trycka på en knapp så allt bara blev lugnt och bra.. guu så skönt det vore..men inte f*n finns det nån sån knapp inte... Nää nää!!


Hungrig är jag med... men vette f*n va jag ska äta... *suck*...

Ja jag vet just nu är allt väldigt VÄLDIGT negativit... deal with it...!!!


Äh hörs*

Av Maria - 18 augusti 2009 01:23

jag kan inte sova.... för mycket tankar och oro i kroppen tror jag... *suck*..

Hatar verkligen att inte kunna sova....och det spelar liksom ingen roll va man försöker göra heller... inget knep funkar..

Och ligga kvar i sängen går ju bara inte... då blir man ju nuts!!


Imorn eller ja rättare sagt idag ska jag försöka få lite saker gjorda... Har massa ideér och grejer ...men kommer liksom aldrig till skott med det... men imorn ska jag ta mig i kragen... HeHe... ja det har jag ju aldrig sagt till mig själv förut... Hum får se hur det går denna gång då.. HeHe..


Ja just ja tävling hos Kan Dee är avgjord nu... tyvärr kom jag ej bland de tre bästa... utan på delad 4 fjärde... men läste att vi tydligen skulle få tröstpris... 100:- att handla för i hennes shop.. och det är inte fy skam det inte vill jag lova... =)

Sjukt att jag hade turen att vinna nåt.. för jag brukar då aldrig ha tur i nå tävlingar...  Men det va grymt skoj och ställa upp... och kommer det en sån tävling igen då ska jag kämpa lite hårdare HeHe...

Så grattis till lilla mig... *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards