MariaLicious

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Maria - 9 augusti 2009 20:15

två filmer i sängen med dill chips... tyvärr Olw för kiosken hade ej Estrella... sucks... för Estrella gör 100 ggr bättre chips än Olw...  Helt sjukt hur Olw har misslyckats med sina chips... Ostbågar kan de däremot göra...!!

Jaja....va ju inte det jag skulle göra nu utan spana film..

 Dax för filmmys nu då... ;)

Av Maria - 9 augusti 2009 18:23

till svärföräldrarna idag... de bjöd nämligen på grillat... Oh jäklar va gött det va... köttet va super mört... *mums*

Grillning är verkligen sommar... synd bara att man bor i lägenhet annars hade man nog grillat varje dag...!!


Super varmt idag med... men blir inge mera hundbad..eller i alla fall inte för Busan... för jag tror hon har börjat löpa... *suck*... så skulle inte förvåna mig om hon drar i gång Nova med.. Är ju ett halv år sen de båda löpte så är väl dax nu då antar jag..!!

Men jag får verkligen hoppas inte Busan blir lika dryg som förra gången...för då vet jag inte vad jag gör... =/ 


Ush känner mig inte så himla kry idag... ont i halsen och allmänt dimmig i hela huvudet.... Gahhh bara det inte är svininfluensan...

Av Maria - 9 augusti 2009 01:45

***** 1 av 5 stjärnor

Såg den här filmen ikväll.. och den va verkligen ingen

höjdare... men det förstod jag nästan.. brukar alltid bli

lite pannkaka när man försöker göra en tvåa på en kultfilm...

Visst kan man ligga och slötitta på den nån kväll.. men mer än så är den inte värd tyvärr...  Och visa av skådisarna känns väldigt

B....  Synd för ettan är ju riktigt bra!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards