MariaLicious

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Maria - 26 augusti 2009 19:45

messa mig nyss och kan ni gissa vad det stod i det sms.et Nääää

Älskling imorn åker vi och köper ett wii till dig....

Gahhhhh har jag världens underbaraste kille eller what?!...

Love you älskling...*

Av Maria - 26 augusti 2009 19:34

handla lite och så...

Först så va jag och Daniel ut för han skulle och köpa en systemkamera... och visst blev det än... HiHi...  blir till att testa den ikväll när han kommer hem från jobbet... Va ganska schysst pris och så fick man med en sån där digitalfotoram... inte pjokigt det inte... HeHe..


Men i alla fall sen skulle jag hjälpa D med sitt matt val han är ju så velig så han kan ju aldrig bestämma sig... och inredare som man är *host host*... försöker va i alla fall.. så är man ju tvungen att hjälpa en vän i nöd...  Så blev rätt matta till slut i alla fall...

Vi passade även på att hoppa in på loppis som har halva priset på allt just den här veckan... och så klart gjorde jag ju ett fynd.. HeHe...

Två hundmatskålar i keramik.. ser helt nya ut och är säkert det med..för endast 20:- ... det är fynd det för såna där skålar är rätt dyra på djuraffärn...

Sååååå skoj när man kan fynda nå bra... =)

Av Maria - 26 augusti 2009 19:30

***** 2 av 5 stjärnor

Titta på den här filmen igår... och ja den va ingen höjdare..

As lång och man blev mest irriterad på huvudrollshavaren.

Handlar om en kvinna som kidnappar ett barn och så hamnar hon bara mer och mer i strul... och hennes alkoholproblem gör ju inte

saken bättre ...

Går väl att se på... men jätte lång och ja lite små speciell..

Inget jag rekomenderar i alla fall...

Av Maria - 26 augusti 2009 12:04

att gå ut med Nova när det regnar... Varför... Jooooo för att hon blöttare än blöttast...

Så nu när jag får pengar på torsdag så måste jag köpa en regnoverall till henne.. det är ett måste!!

Tror de ska ha rätt stora hundoveraller på ÖB... och inte så farligt dyra heller om jag inte missminner mig...

Blir till att åka och spana i alla fall...

För Nova är ju inte den duktigaste hunden och skaka av sig vattnet heller... helt sjukt tror faktiskt inte hon vet hur man gör... HeHe...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards