MariaLicious

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Maria - 21 augusti 2009 19:02

kladdkaka... vart så himla sötsugen.. och har man inga pengar i plånboken då får man allt laga sitt eget candy HeHe...

Livet är hårt ibland ;)

Av Maria - 21 augusti 2009 13:05

på youtube... Alla ni som följer The Hills vet ju vem Heidi är... Nu har hon ju tydligen börjat gjort musik... HaHa...

Oh my good säger jag bara... känns så B... Snacka om att det måste va hennes man spencer som fixar musik videorna... sååå trash!!!

Heidi gör sig ju bara dum... för liksom ska man hålla på med musik gör nå vettigt då istället för att bara ligga och åla sig nånstans och se kåt ut... shit va pinsamt...

Men måste ju erkänna att låten Black Out är ju en rätt bra låt... men videon gör den B så det bara skriker om det... HeHe

 Hita även en rapvideo med Spencer *asg*.... Ohh fy vad pinsamt... *asg* Är det på skämt eller...?!

Kolla in så fattar ni vad jag menar...

 Hiss eller Diss?!

Av Maria - 21 augusti 2009 00:08

på den där 4:an idag... Den va helt okej.. visst fanns det mycket som behövdes fixas men som sagt så är det ju överallt så klart om man inte vill punga ut med en halv miljon då.. HeHe...

Va ett väldigt bra område så vi funderar starkt på om vi ska ta den faktiskt... vi har första tjing på den och det är ju gött!!

Efter visningen träffa vi på min vän Madde som tydligen bodde precis där... trevlans.. så flyttar vi dit så blir vi grannar... =)


Imorn ska jag upp tidigt ska till läkaren... men vette f*n hur jag ska kunna somna för jag inte ett dugg trött (vila nämligen från 16:00-18:00 idag ops..)... men men bara ge det ett försök... känner mig rätt slut i huvudet ändå faktiskt...

Näää ett glas vatten nu och sen hopp i säng... See ya*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards