MariaLicious

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Maria - 14 augusti 2009 23:59

hos Kan Dee om bästa oufit bild med hennes egen designade kläder...!!

Jag fick ju linnet idag fredag... och tävling är slut den 15.e så det vart snabba puckar här hemma..

Hitta ganska mycket grejer som jag kunde ha med i bilden... HeHe tur man är en sparare/samlare av små saker... !!

Och sen har jag ju en sån cool vägg på ballkongen som jag gillar... tycker kortet blir lite små coola mot den där väggen...

Bara hålla tummarna nu... *ler*


Jaja så här blev bilden i alla fall... (efter lite fix i photoshop då *fniss*..)

Av Maria - 14 augusti 2009 22:45

nagelfix... Ska nämligen på fest imorn så då gäller det att ha snygga fräsha naglar *ler*...

Så håller på och målar fingrar och tår nu... får bli svart igen...=) För svart passar till allt plus att jag nog kommer ha en svart klänning imorn..

Är så gött att få sånt här gjort dan innan så slipper man stressa med det imorn...!


Snart kommer killen hem från jobbet då ska han få hjälpa mig att fixa till en outfit bild som jag ska tävla med (fattar ju inte hur photoshop funkar Gahhh)... hoppas hoppas jag hinner och att den blir snygg... slänger nog upp den här sen så ni får se resultatet...


Sooo long... ;)


Av Maria - 14 augusti 2009 20:15

posten idag... Nämligen ursnygga linnet från Kan Dee .. =)

Shit va begåvad hon är den där tjejen...  Tänk om man kunde rita sådär... ojoj... Jag är ju inte ett dugg avundsjuk...nääää dåå... ;)

Just det här trycket (Galaxy) är så himla snyggt... missa ju första upplagan av det men så bestämde hon sig för att göra en ny och då va jag ju bara tvungen att slå till... sååå j*vla snyggt...!!!

Såg på hennes sida att det tydligen finns en ny chans att haffa detta snygga linne... så ta chansen vetja... Ni kommer inte ångra er... Såååååå snyggt..

 Love it =)

Av Maria - 14 augusti 2009 15:08

ja så roligt har jag det nu ... tvättstuga alltså... men snart ska jag ner och hämta det sista... gött*

Så nu har man lite rent igen... sjukt va mycket tvätt man bara för på nån vecka alltså... HaHa fattar inte hur man hinner använda allt...


Ohhhh jag är så hungrig.. ska ta och knalla till affärn och köpa nåt att äta efter att jag hämta upp sista tvätten... Men vette f*n va jag är sugen på... får nog allt bli en mircolåda idag... matfantasin är inte den bästa just nu känner jag... HeHe...

Av Maria - 14 augusti 2009 00:33

dax och krypa till kojs... och godis sugen är jag med ..fuck oxå... !!!!

Jaja imorn har jag lite och göra så... godnatt*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards