MariaLicious

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Maria - 13 augusti 2009 22:06

en lägenhet till mig och Daniel... en 5:a och inte mer i hyra än va vi har nu i våra respektiva lägenheter...

Ohh den vore så perfekt... VILL HA NU... =)

De har tydligen visning på måndag så man lär ju dra dit och spana i alla fall..

Vore verkligen gött och få flytta till en gemensam bostad alltså... slippa ha det såhär.. För nu har ju han sitt och jag mitt ...så onödigt ..är så mycket onödiga kostnader vi båda sitter och betalar oxå.. skulle ju liksom bli mycket billigare om vi hade gemensam bostad så klart...

Jaja... får se hur det blir .. ska visa Daniel annonsen när han kommer hem.. hoppas han blir lika förtjust som mig *ler*

Ohhhh jag vill flytta... =)

Av Maria - 13 augusti 2009 18:12

både blöt om skor och strumpor...lallallalll... "

Ja fy vad det regnar idag... började runt tre tiden och har inte slutat än... ush ...är ju såååå trist att gå ut med hunden när det är sånt här pissväder... och tyvärr har jag ju inte hittat nån regnjacka till Nova än... *suck*... så tur att det finns plastsäckar HeHe... visst ser det tokigt ut men jag slipper ju få en dränkt hund... =)

Så svart soppsäck,sax och tejp och volia en hundregnjacka... HeHe...


Ush idag har jag inte fått ett piss gjort... bara legat i sängen med bärbara och spana på gammla avsnitt av unga mödrar... gillar den serien skarpt...  Är ju ikväll kl 20.00 på 5:an för er som är intresserade...!!


Nää dax och slänga nåt i kistan innan man svimmar över hunger här... !!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards