MariaLicious

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria - 4 augusti 2009 14:01

vara en slarver ibland... för när jag vakna imorse.. eller ja morse och morse kl 10:30 typ så får jag se att frysen står öppen... stått öppen sen 05.00 imorse när Daniel drog till jobbet...(han tog en mircorlåda)

Gahhh så det mesta hade ju tinat där inne..  tex all glass, bär och mat som tinar snabbt...  Guuu så irreterande så va bara att börja rensa frysen och göra iordning den mat som kunde ätas och kasta resten... glassen va det bara att sätta i gång och käka upp så nu har nog jag käkat glass så det räcker för ett tag HaHa...

Men så irriterande liksom... tar man nåt i frysen får man väl se till att stänga dörren ordentligt sen... jag kollar alltid så den är stängd.. men inte Daniel inte ..slarver..!!! sååååå typiskt killar... !!!!

Så denna dagen började ju bra NOT....!!

Av Maria - 4 augusti 2009 13:57

***** 2 av 5 stjärnor

Tyvärr får den bara 2 stjärnor pågrund av att den va lite väl lång... det tog liksom så lång tid innan det hände nåt "rejält" i filmen..

Men annars va det helt okej...

Den handlar om en kille som föds gammal och så får man följa med han genom livet ..

En rikitgt drama film kan man säga... lite små sorglig i slutet..


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards