MariaLicious

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Maria - 6 augusti 2009 23:14

Fuck the candy är sluuuuuuuuut

... jag kommer kill someone....!!!

Av Maria - 6 augusti 2009 17:37

tydligen tidigare idag så vi bestämde oss för att dra till hundbadet en sväng idag med.... Det är ju rena utlandsvärmen idag...!!

Så vi drog dit en sväng... och va skoj hundarna tyckte det va... simmade som tokar efter bollen... så de lär ju sova gött ikväll.. *ler*

Träffade även på pinschern Sniff (från pinscher träffen i söndags..) där... tror Bus kände igen honom lite i alla fall... Alltid skoj och träffa på någon man känner där.. =)

Va jätte mycket hundar där idag... så bra att det där hundbadet finns... rena toppen stället..!!

Efter badet så gick vi och tog en mjukglass och påvägen dit ja vad ser man då om inte en liten pinscher valp... Guuu sååå söt den va!... tänk att Busan har vart sådär liten hon med.. sjukt... 

Snacka om sugen man blev på en liten pinscher valp nu då... HeHe...

Av Maria - 6 augusti 2009 17:35

 

Fick bli lite sommargult på naglarna idag...(inte riktigt min färg

men äh det får duga i en två dagar..=)...)

Depend nr 166

Av Maria - 6 augusti 2009 14:20

gjorde det ja gjorde det.... sökte jobbet alltså...!!

Så nu är det bara att vänta och se om man får ett positivt eller negativt svar... spännande!!...

Vore ju verkligen en bra mjukstart för mig.... så får hoppas det går vägen...!!


Har även diskat nu.... HeHe inte dåligt det inte duttit värre *ler*.. så får se vad jag ska hitta på nu kanske lite solning på ballkongen ..!!

Av Maria - 6 augusti 2009 12:14

 

Mina älsklingar... ;)

det allt bli hundbad för hela slanten här hemma så får hoppas vädret håller i sig...

För imorn är Daniel ledig från jobbet så det är därför det passas på med hundbadet... är så drygt att ta sig dit med två hundar när man inte har nån bil och ja inget körkort för den delen... HeHe... annat om man bara har en hund att hålla koll på...!!

Så får hoppas de sköter sig imorn... *håller tummarna stenhårt*


Idag ska jag ta disken är det tänkt... men har ju nada lust alltså... men men den börjar bli stor igen och nå berg vill jag absolut inte ha så får nog allt ta och kasta på mig de gula handskarna och ja diski diski....

Roligare en så kan man ju faktiskt ha... men men... life sucks ibland.. ;)


Funderar även starkt på att slänga iväg en jobbansökan på ett kvälls deltid jobb...  Har ju vart sjukskriven nu i över två år.. och känner att jag mår mycket bättre (till och från i alla fall)... och ett kvälls deltids jobb kan ju va en liten start... Och funkar det inte är det ju bara att sluta liksom....  För nåt måste jag ju börja göra...  Men ja får se hur jag gör... men är nog ingen risk att man får det ändå HeHe... så är nog bara att börja tänka vidare...!!

Svårt det där med att veta va man vill syssla med... *suck*

Av Maria - 6 augusti 2009 12:08

***** 2 av 5 stjärnor

Japp blev en liten film igår kväll oxå...

Såg denna och den va väl sådär... lite små rolig ibland..men kanske en film som passar en familj med barn bättre..

Handlar om en kille som får sina godnatt sagor att bli verkliga

dan efter...

Måste ju säga att marsvinet i filmen är ju så grymt söt så man dör jööö *ler*

Men som sagt har man inget att spana på en slapp kväll så är det nog

en film man orkar spana på...!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards