MariaLicious

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Maria - 10 augusti 2009 14:37

i halsen... har liksom inge riktigt halsont utan bara nåt som irriterar under högra halsmandeln.. Ush undra va det kan va...jag dör om det är nån j*vla böld som man måste gå och skära upp...

Men jag har ju liksom inte så ont utan mest ja irriterande känsla att det är nåt som sitter där som inte ska va där...

Förhoppningsvis är det väl bara nåt som fastnat... typ popcornskal eller nåt...

Har ju världens största halsmandlar... HaHa så inte konstigt om ett litet skal chilas fast där under ibland...*knas*


Jaja bara vänta och se och hoppas på att det inte är nån j*vla böld...!!! Men med min otur så är det väl en super duper stor böld

Av Maria - 10 augusti 2009 11:28

***** 4 av 5 stjärnor

Den här va mycket bättre än den första Wallander filmen jag såg igår...

Mycket bättre handling... och inte lika rörig som jag tyckte den första filmen va...

Handlar om en 6 årig kille som plötsligt försvinner från dagis... och samtidigt har en pedofil i området släppts ut från fängelset..

Mycket bra ...så se den!!

Av Maria - 10 augusti 2009 11:24

***** 3 av 5 stjärnor

Fick bli ett litet Wallander maraton igår... Och denna va

lika bra som de flesta... inte jätte bra och inte jätte dålig..

Är ju en del nya skådisar i den nya Wallander... men de är faktiskt okej..visst saknar man Johanna och Ola.. (ingen slår ju dom..)

Handlar om en massa sprängningar och mord... De får inte riktigt ihop trådarna om det handlar om terrorist dåd eller inte...

Helt klart sevärd!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards