MariaLicious

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Maria - 17 augusti 2009 22:40

lägenhetsvisning på en 5:a som vi är intresserad av... Den va helt okej stor och fräsch i visa av rummen..Va ju lite sånt där små fix och sånt.. men det får man ju nästan räkna med när man köper en rätt så billig lägenhet...!!

Mäklaren skulle ringa imorn så får se om budet har stigit eller om vi är de enda intresserade... *hoppas*...


Och gissa va f*n som hände nyss då... va ute sista pissrundan med hundarna och gissa vad som bara droppar ner på min tröja...VITA tröja...Jo visst fågelskit förstås... fy f*n vad äckligt... va ju bra nära att jag skulle fått skiten i huvudet oxå... 

Herre gu kan inte fåglar ha lite bättre koll... Måste de ba släppa en dynga så fort det pockar på liksom... HaHa...

Fräscht va... NOT

 

Av Maria - 17 augusti 2009 18:17

från festen i lördags.... HeHe bättre sent än aldrig liksom... men så blir det när man är för fuller och glömmer kameran... HaHa...

Enjoy

Av Maria - 17 augusti 2009 13:53

jag sa att jag med och tävlar hos Kan Dee om bästa outfit bilden... !!

HeHe jag kom med bland de 10 finalisterna... hur kul som helst...

Nu idag utses de tre vinnarna... bara hålla tummarna... Men jag är rätt glad att jag kom med bland de 10 bästa... så gör inte så mycket om jag inte vinner... Men jag tackar ju inte nej till en vinst heller om man säger så.. ;)

Nästan så man är lite nervös..så spännade jöö... HiHi...

Av Maria - 17 augusti 2009 13:49

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här igår kväll ... och den va riktigt bra.

Gillar ju de flesta Wallander filmerna... och denna ligger nog bland de bäst jag sett av wallander då så klart!!

Handlar om ja va ska man säga lite maffia stuk...Se den vetja

ni kommer inte bli besvikna... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards