MariaLicious

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 22:56

 

här äckel nyss..... brrrrr....

Satt på Novas öra...ush ush... Men denna va oxå död... skumt.. =/

Fy vad dessa djur är äckliga... Uuuuäääääcccck!!!

Kan ingen komma nå medel som utrotar dessa .... PLEASE..!!!!

Av Maria - 24 augusti 2009 22:04

till Erikslund idag... han skulle köpa nån ny matta och sånt och behövde smakråd .. så klart jag hängde på... älskar ju att gå i affärer... =)

Hitta faktiskt ingenting till mig själv och tur är väl det... för nada pengar har jag... Får inte pengar först på torsdag tror jag *suck* och typ alla kronorna kommer gå till räkningar... Ohhhh va happy jag blir NOT!!


Imorn blir det upp tidigt i alla fall för en mäklare kommer och tittar på Daniels lägenhet då... hoppas han tycker den är fräsch och att Daniel kan få en hel del för den....  För då blir det ju billigare när vi köper våran gemensamma lägenhet... (blir inte så mycket lån att hålla på och betala av)...

Japp bara hålla tummarna... =)

Nej nu ska jag bädda rent i sänge... guuu så skönt det kommer bli att lägga sig där i natt.... *längtar*

Av Maria - 24 augusti 2009 11:52

***** 3 av 5 stjärnor

Ännu en wallander... HeHe... många blir det, men jag gillar verkligen Wallander filmerna... !!

Den va så klart lika bra som de andra... helt klart sevärd.

Denna gång handlar det om en villaområde som

 utsätts för inbrott...

Sååå se den!!


Av Maria - 24 augusti 2009 11:42

en sväng till Daniels föräldrar... hans farmor skulle klippa honom...

Sen åt vi där och så... jätte god mat var det... biffar med mos.. *mums*

Gött när man blir bjuden på mat sådär ..slipper man ju själv stå vid spisen liksom... HeHe...


Och sen hände det inte så mycket mer igår... tror vi råka sova bort mesta delen av dagen... HiHi...

Igår fyllde även min halvlillebror Leon 9 år...  Grattis till honom.. =) ..Shit han börjar ju komma i fatt mig nu jööö HeHe...

Hum... tiden går verkligen snabbt.....


Av Maria - 24 augusti 2009 11:36

***** 4 av 5 stjärnor

Såg den här filmen igår kväll.. och den va riktigt bra..

Visste inte riktigt va den handla om innan jag slåg på den...så va lite svårt att fatta i början..

Jätte bra skådisar... och tjejen som spelar Lisbeth my good vilken tjej

där har vi attityd och är inte rädd för fan själv.. HeHe..

Filmen handlar i alla fall om Mickael som är journalist...Lisbeth som är datahacker ..och de ska tillsammans försöka lösa ett gammalt mord!

Se den ...för den är verkligen bra!!

En av de bästa jag sett på länge... !

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards