MariaLicious

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Maria - 2 augusti 2009 22:09

På mig och älsklingen innan vi skulle hem till hans föräldrar

på försenad 50 års kalas igår... =)


En riktigt 10 poängare *ler*

Av Maria - 2 augusti 2009 22:01

kom hem fick jag så dåligt samvete att Nova inte fått följa med på pinscher träffen ... och vart med om allt roligt...

Så jag och Daniel åkte ner till hundbadet med henne så hon oxå fick svalka sig.... Och det uppskattades må jag säga... HeHe hon for runt som en tok i vattnet...

Gladare hund än Nova får man nog leta efter... tokstolla *ler*

Av Maria - 2 augusti 2009 21:51

verkligen vart full rulle... Har nämligen vart iväg och träffat Busans ena kullsyskon Balder och två andra pinschrar...

Vi va på Kungsbyn här i Västerås... är ju en stor inhängnad rastplats för hundar där... sååå schysst ställe... För där kan de verkligen springa av sig och va lösa utan att man behöver vara orolig att de sticker..!!

Det gick i alla fall jätte bra... Busan va inte alls nå skraj utan våga hälsa på alla hundarna och va även fram och hälsa på några mattar och hussar... dutti tjej man har... =)

Va ett tag sen man såg Balder... men man kunde verkligen se likheten med Busan och han fast han är svart/tan och hon brun.. men nog syns det att de är syskon allt...

Sen va även Busan och den andra bruna tiken Kaylie väldigt lika då och då... HeHe va knappt så jag såg skillnad på dem ibland... !!

Efter att vi hade vart där en timme så bestämde vi oss för att dra till hundbadet så hundarna fick svalka sig ... va ju så himla varmt idag...

Busan hon simma som en tok så klart... HeHe måste ju visa hur duktig hon har blitt... och brorsan hennes gjorde henne sällskap så klart... =) Medans Sniff mest doppa magen lite försiktigt vid strandkanten *ler*...

Va en härlig dag och får hoppas det händer igen... sedan gick jag och Busan´s husse och avslutade dagen med en glass... och det tackade Busan så klart inte nej till HiHi..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards