MariaLicious

Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 4 februari 2009 23:07

Here comes the biiiiiiig nose ;)

Av Maria - 4 februari 2009 20:18

ute några saker på tradera.. som jag har sölat med det där.. HaHa fattar inte varför...

Men men nu är de i alla fall äntligen ute så spana in vetja... The things ..och bjud gärna oxå så klart =)


Nej nu ska jag spana på Made in sweden på 4:an... Ciao

Av Maria - 3 februari 2009 21:35

Går till alla hundägare som inte plockar upp efter sin hund...

Gahhhh så j*vla äckligt...när det ligger bajs

överallt... varken jag eller mina hundar vill trampa i det... *morr*

Av Maria - 3 februari 2009 21:28

disk jag har alltså.. är inte klar med den än... (har då tagit många pauser HeHe)... och nu har jag så ont i ryggen så får nog nästan ta det som är kvar imorn... =/ 

Inte är det nåt att se på TV heller... sååå boring.. och Daniel han bara ligger och sover..  han har nu sovit sen 18:30... boooooring!! Nej nu har jag det verkligen sådär jätte tråkigt igen...

Hum undra om jag kanske skulle spana om det finns nå smyckepyssel att köpa på panduro.se HeHe... är lite shopping sugen...+ att jag faktiskt har vart duktig och diskat idag(inte allt dock men mer än hälften)... och då har jag hört att man ska belöna sig efter ett sånt tråkigt måste "jobb" ;)

Av Maria - 3 februari 2009 13:10

över ett och jag uppe... ojoj kors i taket tror jag!... Men det är ju för att jag har haft ett läkarbesök nyss...annars så hade jag med all säkerhet legat och snarkat nu...


Funderar på om jag ska börja med det där berget av disk... Och jag lovar det är ett berg..ska nog minsann ta kort så får ni se själva HaHa...

I natt när jag inte kunde sova låg jag och funderade på om jag ska hitta på nåt pyssel grejs och göra om dagarna.. tex..göra smycken, hundkläder eller nåt liknande... vart rätt taggad så får se vad jag kommer på och göra... Vore ju skoj om man kunde tjäna lite money på det oxå... inte helt fel om man säger så ;)

Näää nu va det disken som skulle göras ja... (i haaaaaaaate it) .. *vinki*

Av Maria - 3 februari 2009 01:15

kudden tror jag... ska upp rätt tidigt imorn för jag har nämligen ett läkarbesök imornbitt eller bitti och bitti 11:30 är det HeHe ..men väldigt tidigt för mig i alla fall...


Ush är ju inge trött tack vare att jag sov hela dagen.. *suck* så kommer väl att ligga och vrida och vända på mig till 4-5 på morgonen...!! Plus att jag känner mig väldigt nere och ledsen just nu... suttit och läst massa bloggar...där folk är gravida och så.. får ju en att tänka tillbaka att sådär skulle jag oxå oxh haft nu och så... =( och det känns ju rätt jobbigt men jaja... livet suger ju ibland som sagt =(

Men en rolig sak mitt upp i allt är att lilla bus hemma igen.. skönt att ha henne igen.. är så tomt utan henne ...min lilla bruna limpa HiHi...man saknar henne bra mycket när hon är hos sin husse...


Näää dax för kudde ...*natti natti*

Av Maria - 2 februari 2009 19:30

man äta.. är ju vrålhungrig ,men har ingen lust att ställa mig och laga värsta middagen nu jööö...!!!

Får se om det bara blir nå nudlar och några mackor... =/ Är ju bra sugen på Mc D men nja det får nog bli en annan dag..!!


Shit sov ju bort hela dagen idag med *suck*... så har inte hunnit ett smack här hemma... mer än duschat nu då.. ska ta och byta sängkläder i sängen tänkte jag i alla fall finns ju inge skönare än att lägga sig ren och fräsch i nya rena sängkläder.. *mys mys* ...men sen lär jag ju inte hinna nå mer innan TV.en börjar HeHe...

Hum kan inte sluta tänka på det där om branden.. hur f*n kunde jag sova igenom allt det där..tycker att sirenerna på polisbilar och brandbilar måste ju ha tjutit... What a fuck liksom.. =/

Av Maria - 2 februari 2009 17:33

 Bild lånad från vlt.

man har ..NOOOOOT... Herre gu det har ju brunnit i mitt hus...

Alltså ja inte i min trapp som tur är men i trappen brevid... herre gu stora lågor ut från lägenheten... och en miljon brankårsmän och poliser... men inte fan har jag vaknat inte...My goood liksom hur djupt sover jag egentligen... och hunden med!!! HaHa

Men då vet man det att Nova inte är nåt skydd direkt.. hon skulle väl inte ens vakna om den brann i hennes egna tass.. ;)

 Nää men ush är riktigt läskigt faktiskt... hörde hur brandmännen prata om att hade det spridits sig mer till köket så hade hela skiten explodera... Ush ush...!!

Stackars de som bodde där och de under och över... får hoppas att ingen kom till skada allvarligt... !! =/ ...ush sååå hemskt!!!

Va ju tvungen att ta en egen bild:



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards