MariaLicious

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Maria - 2 februari 2009 19:30

man äta.. är ju vrålhungrig ,men har ingen lust att ställa mig och laga värsta middagen nu jööö...!!!

Får se om det bara blir nå nudlar och några mackor... =/ Är ju bra sugen på Mc D men nja det får nog bli en annan dag..!!


Shit sov ju bort hela dagen idag med *suck*... så har inte hunnit ett smack här hemma... mer än duschat nu då.. ska ta och byta sängkläder i sängen tänkte jag i alla fall finns ju inge skönare än att lägga sig ren och fräsch i nya rena sängkläder.. *mys mys* ...men sen lär jag ju inte hinna nå mer innan TV.en börjar HeHe...

Hum kan inte sluta tänka på det där om branden.. hur f*n kunde jag sova igenom allt det där..tycker att sirenerna på polisbilar och brandbilar måste ju ha tjutit... What a fuck liksom.. =/

Av Maria - 2 februari 2009 17:33

 Bild lånad från vlt.

man har ..NOOOOOT... Herre gu det har ju brunnit i mitt hus...

Alltså ja inte i min trapp som tur är men i trappen brevid... herre gu stora lågor ut från lägenheten... och en miljon brankårsmän och poliser... men inte fan har jag vaknat inte...My goood liksom hur djupt sover jag egentligen... och hunden med!!! HaHa

Men då vet man det att Nova inte är nåt skydd direkt.. hon skulle väl inte ens vakna om den brann i hennes egna tass.. ;)

 Nää men ush är riktigt läskigt faktiskt... hörde hur brandmännen prata om att hade det spridits sig mer till köket så hade hela skiten explodera... Ush ush...!!

Stackars de som bodde där och de under och över... får hoppas att ingen kom till skada allvarligt... !! =/ ...ush sååå hemskt!!!

Va ju tvungen att ta en egen bild:



Av Maria - 2 februari 2009 02:32

är nu... jävla skit dator.. råka nämligen komma åt nån knapp så sidan tröcks tillbaka ett steg... så allt jag nyss hade skrivit försvann... Gahhh va precis klar och skulle klicka på posta inlägget... Gahhh va sne jag blir..!!!!


Jaja till nåt annat nu... Daniel och jag är sams igen...så jag slipper sova själv i nattl *ler*

Tittade ju på Beck filmen som gick på 4:an ikväll...shit va bra den va! Så jag blev så sugen och se en till så fick bli Beck och den japanska shungamålningen..helt ok, klart sevärd om man säger så. Och han Gunvald som spelas av Persbrandt är ju så klockren jämnt... sååå skön karaktär...HeHe..

Är ju inget jätte fan av Beck filmerna gillar Wallander filmerna mycket mer... men Beck funkar ju att spana på en seg söndags kväll i alla fall HeHe..


Nähä om man kanske skulle ta och sova några timmar så man orkar upp nåt imorn... sååå godnatt på er där ute...* hörs*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards