MariaLicious

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Maria - 6 februari 2009 01:43

här i sängen då och kan inte sova som vanligt... *suck*...och sova är nåt jag verkligen skulle behöva göra just nu... för jag ska upp aptidigt imorn närmare bestämt kl 06:00... herre gu så tidigt har inte jag gått upp på ja jag vet inte kanske ett år HaHa...

För imorn är det nämligen begravning för morfar =( eller ja idag då blir det ju... Ush känns som hemskt vill verkligen inte gå dit.. för innan har man nog inte riktigt fattat att han är borta för alltid men nu med begravningen blir det ju liksom som ett bevis... =( Näää fy hatar verkligen att gå på begravningar... Har vart på 7st tror jag men denna blir nog den värsta hittills... Fyyyy vill inte!!!!


Näää kanske skulle försöka sova så man åtminstone får någon timmes sömn.. *suck*

R.I.P min lilla morfar... vi saknar dig jätte mycket =(

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards