MariaLicious

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Maria - 11 februari 2009 23:07

Japp blir bio på fredag.... Jag och Daniel ska se fredag den 13.e HiHi...

Blir nog till att ta med kudde så man har nåt att täcka för när det blir för läskigt ;)

Guuu va nog 3 år sen jag va på bio sist... så är nog allt dax nu...!!

Av Maria - 11 februari 2009 21:59

idag i alla fall... postat alla tradera paket som skulle iväg idag och handlat lite och sånt där..

Har även hämtat ut ett paket från halens.. men ska skicka tillbaka lite.. Hade ju nämligen beställt en jacka till Daniel eftersom han va i stort behov av en ny.. men så köpte han ju en ny här för någon vecka sen så får bli ett tillbaka skick på den... men men..

Men resten va bra tex... super fina gardiner med trädtryck... oh me like a lot =)


Snart är det alla hjärtans dag... och jag vet inte riktigt va jag ska köpa till Daniel eller vad vi ska göra... =/

Köpte i alla fall en liten sak när jag va och handlade... men får ju allt bli nå mer.. *ler*..men vad får vi se!!

Ska nog ner på stan imorn och kika... !!

Av Maria - 11 februari 2009 21:49

Hitta en till tävling hos Kissie och nu är det bara

att hålla tummarna... skulle verkligen behöva nåt som gjorde mig

glad efter allt skit som har hänt nu...*suck*

Tävling:

"Kissie har blivit galen!"

Såååå nu håller jag varenda tumme jag bara kan... HeHe..

Alltid skoj med tävlingar så tävla ni med (här)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards