MariaLicious

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Maria - 17 februari 2009 23:49

att krypa till kojs och kanske spana på en film eller två... mår ju som sagt inte så bra idag... + att det nu tillkommit ett illamående oxå... *snyft*

Ska nog springa ut med hundarna på sista kissen... sen blir det movie..!!

Och Daniel har inte hört av sig på hela kvällen så antar väl att han sover hemma i natt... jaja... dåligt man kan ju åtminstone höra av sig och be om ursäkt... men men visa är ju fortfarande som om de vore 5 år gammal... *patetiskt*

Såååå godnatt... *vinki vinki*

Av Maria - 17 februari 2009 19:52

ju inge vidare när Daniel kom hem... =( ... Han va bara sur och elak mot mig.. så han fick lunket traska hem till sig själv..!! Inte meningen att man ska ta emot en massa skit när man inte förtjänar det!!! *ledsen*


Ohhh jag som mådde skit dåligt innan gjorde så denna grej gjorde ju inte saken till det bättre inte... Ush känner mig så oerhört ledsen och nere just nu... kännt så här i två dagar i följd nu!!!

Gahhh piss liv!!!!

Ja får se när vi blir sams igen då *suck*... ja han får ju absolut be om ursäkt för sådär better man sig inte...!! Nej Nej... Så blir nog till att sova själv i natt ... tur man har vovvarna i alla fall... men lär nog inte bli så mycket sova ändå...sov ju nämligen lite på eftermiddan.. =/

Av Maria - 17 februari 2009 16:47

med båda hundarna.. och jisses vad kallt det är idag...höll ju f*n på att frysa sönder både öron och näsa *brrr*.. Nu får det väl allt ta och bli lite varmare... Fram med VÅREN!!! =)


Sitter och väntar nu på att Daniel ska komma komma hem så vi kan bestämma vad vi ska käka.. är hungrig som en varg!!..

Får se vad det kan bli för nåt.. har ju nada lust att ställa mig vid spisen eftersom allt och då menar jag allt är i disken... *suck*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards