MariaLicious

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Maria - 28 februari 2009 22:21

skoj.. känner mig så där ledsen och depp igen..

Helt utan anledning... Ohhh hatar att känna så här!!

Vill bara försvinna ett litet tag .. och hoppas att det är bättre

när jag återvänder... Men hur fuck gör man det??!!

Av Maria - 28 februari 2009 22:17

avklarat då.. HeHe... gick ju bra det där...!!

Tror maten blev uppskattad ..*ler* det va i alla fall ingen som spydde va jag kunde se ;)

Nää men det va helt okej.. men shit va stressigt det blev där runt två.. vi hade ju sagt kom vid tre och så starta vi lite sent med maten så blev en massa stress men men vi hann klart precis till de kom.. så va bara för dem att sätta sig till bords...=)

Och jisses vad presenter älsklingen fick... tex.. massa pengar..kläder... och böcker av mig.. (hans favo serie Rocky)..Så jag tror nog han är en nöjd 28 åring HeHe...

Ja nu kan man pusta ut och bara slappa *skönt*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards