MariaLicious

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Maria - 12 februari 2009 19:42

kallt ute igen... Jisses när ska det börja bli lite varmare... såååå trött på den här snön och alla vinterkläder/skor... Vill ha vår NUUUUUU!!!

Kan tänka mig att det är en hel del som håller med mig...HeHe..


Snart ska jag bänka mig framför TV:en... sveriges värsta bilförare börjar.. riktigt skojigt pogram så missa inte det på 4:an kl: 20:00... =)

Näääää brr va kallt det är...

Av Maria - 12 februari 2009 16:14

Ush är verkligen jätte trött... vill jätte gärna krypa under

täcket och sova en timme eller två... men nej nej gör jag

det så somnar jag ju inte i natt... *gäsp*


*kofta H&M*

*tunika gina tricot*

Av Maria - 12 februari 2009 13:43

sväng ner på stan idag... men hittade inget speciellt... mer än lite smått till Daniel (alla hjärtansdag)

Är ju grymt shopping sugen men hittar man inget så hittar man inte.. eller ja där ljuger ja lite kanske... ska nog säga att plånboken inte tilllåter istället *morr*


Fick lite grejer som jag beställt från tradera idag oxå... skojsigt...!! Nu ska jag bara beställa lite från panduro och sen ska jag sätta i gång med lite saker.... *spännande* Hoppas det inte går åt helvete bara...!!!

Näää matdags är hungrig som en varg ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards