MariaLicious

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Maria - 9 februari 2009 23:55

En j*vligt skööön låt  ...och tro det eller ej men

den är faktiskt gjord av killen min... sååå himla bra gjord.

I love it... *Lyssna och njut*

(jag som har hjälpt han lite med bilderna i videon..)

Av Maria - 9 februari 2009 23:41

fick bli pizza till middag idag... inte bra jag vet.. men orkade bara inte ställa mig vid spisen.. och för det andra så va det flera månader sen jag åt pizza så..så farligt kan det väl inte va *host host*


Har i alla fall bestämt mig nu.. nu blir det hårdkörning.. inge mer dricka och bara godis en gång i veckan(kan ju inte sluta helt jööö ..det är ju omänskligt).. För ush va mina tänder har blitt dåliga sen jag började dricka cola var och varanan dag..inte bra!!

Näää och vill ju liksom gå ner lite eller nja rättare sagt mycket i vikt och det är ju inget man kommer lyckas med om man håller på och svullar med den ena sockerboven efter den andra... *suck*


Nu till en rolig sak har nästan fått allt sålt som jag la ut på tradera...yeeess

kling kling cash i plånkan... inte helt fel eller?! Ska nog ta och lägga ut resten med här nån dag har ju liksom tusen saker att sälja och varför ha det liggandes här hemma när man kan få pengar för det så man kan köpa nå annat skit HeHe...


Faaaan tror jag håller på och få tandvärk..... Hellvvvvete!!! =/

Av Maria - 9 februari 2009 00:54

 Har lite små tråkigt så slänger in en sån där JÄTTE rolig(Not) lista som jag snott från en annan blogg Thihi.. ;)

1. Jag har insett att min senaste kyss va helt underbar *fniss*....

2. Jag lyssnar alltid på alla som behöver någon att snacka med.....

3. Jag pratar om allt och inget...typ..

4. Jag tycker om choklad och cola lite för mycket just nu...

5. Igår var jag väldigt uttråkad... 

6. Min första riktiga kyss var med Sonny och vi va 4 bast HeHe...

7. Jag avskyr när folk frågar snackar skit bakom ryggen och är falska!! 

8. Kärleken är underbar...finns det nå bättre *ler*

9. Jag gillar att shoppa shoppa shoppa...

10. Jag kommer alltid att missnöjd med mig själv känns det som.. *suck*

11. Jag är hemligt förälskad i nobody...men jag är förälskad i min boyfriend

12. Sist jag grät var i fredags när jag kom hem från begravningen... =(

13. När jag är glad mår jag bra i hela mig själv... när nu det va sist..

14. När jag vaknar på morgonen vill jag bara somna om.....

15. Innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna...pussas med killen

16. Just nu tänker jag på 100 saker samtidigt...

18. Idag har jag sovit och sovit... och vart ute med hundarna så klart...

19. I natt ska jag kolla på film kanske...

20. I morgon kommer jag på ett läkarbesök och lämna bus till hennes husse

21. Jag vill verkligen bli ekonomiskt oberoende och nöjd med mig själv...

Sno listan av mig med vetja ;)

Av Maria - 9 februari 2009 00:42

 

















är jag är... trallla trallla lalala... ;)

Wow va snö det va när man vakna imorse... jisses sådär mycket snö har det nog inte vart här på två år tror jag.... Va så fint på alla träden och så..!!

Men visst känns den bra onödig ... vill ju som sagt ha vår nu.. men men den som väntar på nå gott HaHa.. känns som man alltid väntar för länge tyvärr..

Men hundarna hade ju i alla fall skoj i snön.. HeHe.. Busan syntes inte ens ibland... och hela nosen va täckt av snö när hon va tvungen att sniffa så långt ner för att känna några lukter... HeHe...

Sötnöten min... *ler*


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards