MariaLicious

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria - 14 februari 2009 00:56

 

Vill du ha presentkort från nån av dessa butiker??!! 

Ja gör då som jag gå med

i gratisbio..anmäla är er här 

Ni kommer inte ångra er... Ni samlar poäng genom att värva andra

/ besöka olika sidor ...eller som mig när man tex tänk beställa nåt från nätet som kläder från tex halens.com gå in på gratisbio och först och

sedan klicka på länken så får man ju poäng för de man handlar för...

Smart va...?!

Så  om ni gillar att få presentkort hem i brevlådan som jag ... anmäl er då på gratisbio NUUUU!!

Av Maria - 14 februari 2009 00:52

nej då HaHa... så läskig va den inte... Den va väl typ som alla andra fredag den 13.e filmer fast med bättre skådisar och lite nyare kvalite... !!

Och jisses vad det va små tjejer som skrek... så de lär ju ha mardrömmar när de ska sova sen.. *ler*

Men va faktiskt mysigt att göra nåt med Daniel för en gång skull... vi är ju liksom mest hemma annars... Så det där får vi allt göra fler ggr... vi har ju som sagt två bio presentkort kvar..*toppen*


Filmen får nog en  3 av 5 ***** stjärnor... inte mer... går att titta på men ingen höjdare liksom..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards