MariaLicious

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Maria - 25 februari 2009 22:17

med exet... Gahh blir så trött..!!

Tänk att det alltid ska bli nå strul...*suck* ..men men that´s life tyvärr..


Gahh vilken mensvärk jag har.. och mina små vänner(ipren och ibumetin)hjälper inte längre... så får nog bli till att ringa läkaren och be han/hon skriva ut nå starkare... för så här vägrar jag gå... Gahh blir ju helt handikap i typ tre-fyra dagar... och det är inte skoj vill jag lova.. *gråter*

Ohhhh hatar att ha mens..varför kunde inte killarna få denna skiten..*suck*

Mycket *suckande* blev det... jajaj =/

Ja

Av Maria - 25 februari 2009 00:05

snart dax och krypa till kojs då... ska bara ut med hundarna(japp Bus är här oxå.. hennes husse skulle festa..så då är jag "hundvakt")på en sista kiss.. sen blir det nog sängen..

Men Daniel och jag kanske skulle spana på en film.. får se vad det blir för en..!!

Nej ut i det kalla väderet då.. *brr*

Ush min hals gör verkligen ont *host host*... hum jag har inte tid att bli sjuk nu... för vi ska ju ha "kalas" för Daniel på lördag och det mycket som ska fixas innan den dagen... stress stress... Gahhh blir nuts HeHe

Nej ut va det jag skulle ja... HeHe... godnatt med er... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards