MariaLicious

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Maria - 20 februari 2009 22:52

Fick jag en bild med mina älsklingar tillsammans...

Visst är de väl sööööööta ;)

Av Maria - 20 februari 2009 21:55

Halens paket idag... va bara skoooooor...=) me like!!

Fick både dem rosa och svarta idag... men vet inte än om jag ska behålla bägge ... Men shit vilket svårt val det kommer att bli... de är ju sååååå fina bägge två!!

Visst svarta skor har man ju så mycket (eller not)... så kan ju va roligt med ett par rosa.. men så de rosa passar ju bäst om man blir väldigt solbränd.. annars ser det lite för dubbelblekt ut för min smak..

Gahhhh hur ska jag göra.. vilket problem va?! HaHa...

Av Maria - 20 februari 2009 21:33

att man sätter sju rätt imorn.. (v75 alltså)... vart iväg och tippat idag.. och nu va det f*n länge sedan man vann ..så nu borde det ju va min tur eller hur?! *håller alla tummarna jag kan*


Jaha då va det helgen igen då... och inga planer som vanligt!!.. Va hittar ni andra på för skoj?!

Va grymt längesen man va ut och festade guuu tror inte jag vart på krogen på över ett år.. HaHa... sjukt!!.. Näää kanske dax för en runda nån helg framöver.. skulle faktiskt va väldigt roligt! Får nog ta och snacka ihop mig med någon .. om nu inte Daniel vill följa med då så klart =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards