MariaLicious

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Maria - 16 februari 2009 21:54

är det mode nu eller... ?! *hoppas*... Näää men Nova har börjat löpa nu.. så det är ju inte sådär jätte fräscht här hemma nu.. men hon sköter faktiskt det där rätt bra... *skönt*... bara vänta på att lilla Bus oxå ska börjar att droppa ..får hoppas det blir snart!... Så man slipper hundar som löper till sommaren..(blir nämligen svårt att hitta hundvakt om de löper då... *morr*)

Gjorde jätte god mat i dag föresten.. testade ett recept(hemma gjord spagetti carbonara) som jag hitta en blogg... mums va det ... så det blir fler ggr här hemma ..och fort och enkelt gick det oxå sånt gillas =)

Av Maria - 16 februari 2009 21:47

 

 Gjorde lite dekoration på bordet... *mys*

alla hjärtans dag här.... med mycket gott och mys framför TV.en med gott vin!!! =)

Började kvällen med att byta presenter med varan.. och sen blev det:

Bakad potatis med skagenröra och räkor *mums*

Sen god kladdkaka som jag hade bakat dagen till ära... HiHi

Blev oxå god tårta som jag fick av älsklingen.. fin va..?!

*pöss pöss*


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards