MariaLicious

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Maria - 26 februari 2009 23:23

Ja han släpper ju den inte ur sikte för en minut ens...

Gahhhh.....

Han införskaffade sig nämligen den här ukielele(eller hur det nu stavas)idag.. rena mardrömmen vill jag lova... Ohhhh jag som va så trött på  gitarr plingeri (ja visst han är skit duktig...men ibland kan det bli för mycket även för mina öron)var och varannan dag... men detta är f*n värre HaHa

Hjälp sökes:

-Någon som har ett tips på hur man dödar en ukielele utan att ens älsklingen märker det??? Tacksam för svar ;)

Av Maria - 26 februari 2009 23:16

hela dagen... vakna och sen traskade jag och Nova till Daniels lägenhet där det blev fix och doneri hela dagen... Ska ju nämligen va kalas för hans familj där på lördag så då måste det ju se fint ut =)

Men allt hanns ju inte klart så blir till att köra imorn med... och på lördag finns det ju bara tid till att fixa sig och göra i ordning maten som vi ska bjuda på... Hum men vi har fortfarande inte kommit på vad det blir för bjudmat... =/


Näää hää vad gör man nu... kryper till sängs kanske... *suck*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards