MariaLicious

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Maria - 7 februari 2009 23:51

då sitter man här igen då.. och käkar lite choklad och dricker cola... ush ush inge bra jag vet..men men va såååå sugen ;)


Va ju begravning i fredags... och ja det gick väl okej men fy va hemskt det kändes... trodde jag skulle gråta ihjäl mig... tror jag grät mest av alla så va tvungen att skärpa till mig och bita mig i hårt i kinden.. =/

Fy va jag kommer sakna min morfar.. känns så himla jobbigt att jag inte kommer få träffa han nå mer =(

Och stackars lilla mormor... sååå ensam nu! Tur att hon har mig och min mamma i alla fall.. för resten av släkten är ju inget att räkna med... idioter är vad de är...!! Ush ush finns folk till allting =/ Gahhhh blir sååå sne!!!!


Idag har man inte gjort mycket inte... har faktiskt kännt mig lite små hängig.. skulle inte förvåna mig om jag håller på att bli sjuk igen *suck*

Nää denna helg har vart både tråkig och grymt jobbig så nästa helg får det f*n ta och hända nå roligt!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards