MariaLicious

Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 2 november 2008 17:07

och jag är otroligt trött och lite smått utråkad...

Hungrig är jag med... men ska snart äta... daniel är och fixar mat.. blir lasange...men vette f*n om jag gillar den för det är tydligen sån där lasange som man fick i skolan.. ush.. men men det går väl kanske i... är AS hungrig!!

Och Mc d vägrade han köpa till mig..  taskmört!! =(


Snart dax och sätta sig framför TV:en... är ju alltid massa att se på söndagar nu förtiden.. sånt gillas skarpt ..

Så dax att röra sig till soffan och vänta på maaaaaat...

Av Maria - 1 november 2008 17:47

Av Maria - 1 november 2008 17:31

Är den inte bra då... sååå säg =)

Coldplay- viva la vida

Av Maria - 1 november 2008 17:25

Målat och klart och det blev rätt okej ändå... =)

Är Depend nr 149...om ni är sugna på att

apa efter *ler*

Av Maria - 1 november 2008 17:05

mycket tankar som snurrar i detta huvudet idag...

Känner mig så trött och irreterad på allt och ingenting.. =/ känns inge skoj!


Sen på det blev det bråk med killen... helt onödigt egentligen men men.. that´s life *suck*


Nja vette f*n va jag ska skriva idag... känner mig rätt tom men endå inte liksom.. eftersom tankarna snurrar i huvudet .. men det går så fort att jag knappt hinner uppfatta va alla handlar om.. hum nån som börjar bli snurrig eller vad.. HaHa

Nää ska måla klart naglarna nu.. *ler*

***  Seee ya ***

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards